مدافعان حریم آیت الله آقا مجتبی حسینی خامنه ای (ح.ا.ع)

شناخت ما اززندگی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی اولاد صالح و شریف مقام عظمی ولایت حضرت امام مطلق سید علی حسینی خامنه ای (س)امروز بر هر افسر جنگ نرم برای دفع جدال نابرابر فرهنگی و...بسیار لازم و حیاتی می باشد

مدافعان حریم آیت الله آقا مجتبی حسینی خامنه ای (ح.ا.ع)

شناخت ما اززندگی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی اولاد صالح و شریف مقام عظمی ولایت حضرت امام مطلق سید علی حسینی خامنه ای (س)امروز بر هر افسر جنگ نرم برای دفع جدال نابرابر فرهنگی و...بسیار لازم و حیاتی می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز بر هیچ کس پوشیده نیست که تبلیغات رسانه ای جبهه کفر و فتنه و منافقین داخلی و خارجی برای تخریب چهره ولایت امر مسلمین جهان امام مطلق و عبد صالح حاج سید علی حسینی خامنه ای (د.ظ.ع)و فرزندان شریف و صالح این حضرت خصوصا باتوجه به کینه دشمنان و حسرت و حرص منافقین و فتنه گران شناخته شده و این حضرت (ایت الله العظمی آقا مجتبی حسینی خامنه ای (ح .ا.ع)}اینکه دشمنان با توجه به ناکامی های خود چه در جنگ گرم و امروز خصوصا در جبهه جنگ نرم و انتشار اخبار دروغین در کشور و سطح جهانی بخواهند حرکتهایی به مراتب دشوارتر و فتنه انگیزانه تر از سابق(زمانی اسلامیت بدون روحانی و امروز روحانیت بدون اسلام}بدین معنی که فتنه اخیر از قم بر میخیزد و اینبار برخلاف گذشته که فتنه گران را افراد اباش و لاابالی و خلاف کاران سابقه دار حامی و تشکیل دهنده و صحنه گردان ان فتنه به شمار می رفتند ولی دشمن بعد از ناکامی های خود در فتنه های گذشته خصوصا فتنه 88 که ضربه کاری بر بدنه فتنه 88 وارد شد اینبار شناسایی و تمیز فتنه گران به دلیل عوض شدن چهره آنها توسط کدخدای فتنه گر در لباس افرادی شاخص و به ظاهر با شخصیت و لباس روحانیت }اینبار پا به عرصه مبارزه نهاده است و باید بگوییم سر پیکان این جماعت فاسد و خائن مقام عظمای ولایت حضرت آقا (س)و تخریب چهره ولد صالح ایشان خصوصا ایت الله آقا مجتبی حسینی خامنه ای (ح ا ع)می باشد و باید گفت در این زمینه هزینه های بسیار و نیروهایی به مراتب فاسد تر ولی موجه منظر به میدان فرستاده تا به تخریب بدنه تشیع و امامت و ولد صالح ایشان ضربه ای سخت وارد کند لذا اینجانب کیوان گیتی نژاد سرباز نایب ولی عصر ارواحنا لک فدایه و شاگرد مکتب ولد خلف حضرت یعنی ایت الله اقا مجتبی حسینی خامنه ای (ح . ا.ع)بر این دیدم که به مبارزه با این جبهه را با دفاع از خاندان ولایت و امامت و با همراهی و همیاری شما سربازان وفادار خاندان ولایت و امامت به شکلی جدی در پیش گیرم و در این راه اگر شهید شوم بی شک در ره ولایت بوده و این شهادت را اوج معرفت و لیاقت خویش بر می شمارم والصل الله علی محمد و ال محمد

  • ۰
  • ۰

پروژه 2020براندازی

جزئیات پروژه 2020 و موج سوم براندازی نرم انقلاب/ برجام و مذاکره با آمریکا، موج سوم براندازی است/ هیچ چیز به اندازه ولایت فقیه برای غرب تلخی ایجاد نکرده است تحقیقات میدانی یک تیم زبده متشکل از پاتریک کلاوسون، فرانسیس فوکویاما، کنت تیمرمن، ساموئل هانتینگتون و... منجر به تدوین دکترین جدید آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران از طریق "جنگ نرم" با عنوان پروژه 2020 شد.

به نقل از نگاه آزاد، سید عبدالله متولیان، در همایش جنایات تاریک در روز روشن، در دانشگاه مازندران با اشاره به موضوع نفوذ گفت: امروز موضوع نفوذ که رهبر انقلاب بارها در سخنانشان مطرح کردند، باز جان تازه ای به خود گرفته است و امروز دشمنان در حال پیدا کردن روزنه‌های نفوذ هستند.


نافرمانی از ولایت، کمین‌گاه نفوذ است


وی با اشاره به عناصری که سبب رخنه می‌شود، افزود: اولین عنصری که سبب رخنه می‌شود، هنگامی است که شما سستی کردید. اینکه شما سستی می‌کنید نسبت به وظیفه، یک نما از اسلام آمریکایی و اسلام سکولار است. اسلام سکولار مردم را به تن پروری فرا می‌خواند.


استاد دانشگاه امام صادق ادامه داد: دوم، هنگامی است که شما به جدال بی‌خودی می‌پردازید. وقتی جامعه به دو دسته تقسیم شود و بینشانجدل صورت بگیرد، این نفوذ صورت می‌گیرد.


وی اظهار کرد: روزنه سوم نفوذ، نافرمانی از ولایت است؛ نافرمانی از ولایت، کمین گاهی است که دشمن از آنجا وارد می‌شود، مهمترین نشانگاه غرب برای نفوذ این نافرمانی است، یعنی ما یادمان برود که در همه جهان یک نظامی شکل گرفته است که رهبری دارد که این ادم خوب فرمانده و آقایی است.


متولیان تصریح کرد: چهارمین منفذ، دنیاگرایی است، هنگامی که انسان‌هایی که باید در میدان مبارزه باشند، اما به سمت دنیاگرایی رفتند، اولین عارضه‌ای که شکل می‌گیرد عارضه حقارت است و مردمی که خودشان را نسبت به دشمن حقیر بدانند، آن کشور شکست می‌خورد.


بی‌شک برجام نتیجه نفوذ است


وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این سوال که آیا برجام نتیجه نفوذ است، یا نفوذ نتیجه برجام، گفت: در بادی امر ، بی‌شک برجام نتیجه نفوذ است، اگرچه در ادامه راه پسا برجام تسهیل کننده نفوذ است.


این استاد دانشگاه با بیان اینکه خود برجام میوه نفوذ است ادامه داد: نفوذ در چهار محور یک کشور را مورد حمله قرار می‌دهد، کما اینکه یه نظام سیاسی در کره زمین به چهار انقلاب نیاز دارد.


متولیان افزود: اولین انقلاب، انقلاب سیاسی است که در کشور ما شکل گرفته است و همان انقلاب اسلامی است.


وی تصریح کرد: دومین انقلاب، انقلاب اقتصادی است که متاسفانه انقلاب اقتصادی در کشور ما صورت نگرفته است، و گردانندگاه اقتصاد در ایران همان معتقدان به اقتصاد فاسد غرب هستند.


عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: 35 سال است که اقتصاددانان ما تن ندادند به بحث اقتصاد اسلامی و شما می بینید که منشا همه فسادهای اقتصادی بانک است.


وی افزود: خنده‌دارترین موضوع در این میان این است که برای سرپوش گذاشتن براین ظرف فاسد، عناوین اسلامی به آن می‌چسبانیم، مثلا می‌گوییم عقود اسلامی، بعد که جواب نمی‌دهد، می‌گوییم چرا نشد، خوب، وقتی منبع فاسد است، شما انتظار دارید نتیجه سالم بگیرید.


متولیان بیان کرد: آقایی که تفکرش اقتصاد غربی است نمی‌تواند راجع به اقتصاد اسلامی حرف بزند. این که بازرگان نماز می‌خواند دیانتش را نشان می‌داد، اما تفکرش غربی بود و تفکر فاسدی داشت.


وی در ادامه اظهار کرد: سومین انقلاب، انقلاب فرهنگی است. این نقلاب اهمیت بسیاری دارد، چرا که بدترین نفوذها نفوذ فرهنگی است. اما نفوذ فرهنگی از نفوذ اقتصادی صورت می‌گیرد.


متولیان تصریح کرد: در انقلاب چهارم، نظام اجتماعی شکل می‌گیرد، که متاثر از دو نظام فرهنگی و نظام اقتصادی است و اگر امروز در جامعه طلاق، پستی، سرقت و تجاوز می‌بینید به‌خاطر این است که از دو نظام قبل نفوذ صورت می‌گیرد.


پروژه 2020، موج سوم براندازی غرب علیه ایران است


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه جدید براندازی غرب علیه ایران، گفت: با اتمام جنگ 300 مرکز آمریکایی پروژه 2020 را برای ما می‌نویسند تا جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، پروژه 2020، موج سوم براندازی غرب علیه ایران است.


متولیان در تشریح این پروژه گفت: بر اساس نتایج تحقیقات میدانی یک تیم زبده متشکل از پاتریک کلاوسون، فرانسیس فوکویاما، کنت تیمرمن، ساموئل هانتینگتون و... تجزیه و تحلیل و بررسی های صورت گرفته در مراکز پژوهشی و تحقیقاتی ، که منجر به تدوین دکترین جدید آمریکا برای 


براندازی جمهوری اسلامی ایران از طریق "جنگ نرم" شد؛ پروژه 30 ساله ای را با عنوان "پروژه 2020 " تهیه و در قالب سه مقطع 10 ساله برای سال های 78 و 88 و 98 در دستور کار خود قرار دادند.


وی تصریح کرد: این پروژه 30 ساله بر ریل گذاری در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاکید دارد.


این استاد دانشگاه تاکید کرد: همان‌طور که در بالا تشریح کردیم، در هر کشوری وقتی نظام سیاسی تغییر می کند که چهار نظام مشتمل بر : 1– نظام سیاسی 2– نظام اقتصادی 3– نظام فرهنگی 4– نظام اجتماعی با هم سقوط نموده و دگرگون شود و بر این اساس استکبار جهانی 


به سرکردگی شیطان بزرگ (با توجه به تأثیر قطعی انقلاب اسلامی بر شکل و ساختار آینده سیاسی جامعه جهانی) با هدف پیشگیری از سقوط امپراتوری قانون‌مند شده سلطه ، در پروژه 2020 برای نابود کردن این 4 نظام برنامه ریزی نموده است.


وی در ادامه با تشریح جزئیات این طرح گفت: استکبار می‌خواهد ساختارهای نظام را یک به یک اشغال کند و این  کار با اعتماد سازی و با مذاکره قرار است صورت بگیرد. چرا اقا با مذاکره مخالفت می‎کند، چون سم مهلک است، غرب مذاکره می‌کند برای اعتماد سازی، مذاکره می‌کند برای نفوذ، بعد که نفوذ صورت گرفت، حلقه ها شکل می‌گیرد، و آرام آرام در قالب اعتمادسازی که صورت گرفته بود، به همه بخش‌های نظام دسترسی می‌یابند و دیگر نیاز به کودتا و جنگ نیست.


غربی‌ها هیچ چیز به اندازه ولایت فقیه برایشان تلخی ایجاد نکرده است


متولیان با بیان اینکه نفوذ در اینجا معنا پیدا می‌کند، تاکید کرد: اگر بتوانیم نفوذ را درست بشناسیم و منافذ نظام را درست مسدود کنیم، در مقابل نظام غرب پیروزیم در غیر این صورت با این خواص بی‌بصیرت واداده شکست می‌خوریم، آنجاست که  ما فقط یک ستون داریم که به آن تکتیه کنیم، آن هم ستون ولایت است. غربی‌ها هیچ چیز به اندازه ولایت فقیه برایشان تلخی ایجاد نکرده است.


وی ادامه داد: تفرقه در پسابرجام مورد توجه دشمن است، این است که جامعه را دو قطبی کند، به‌طوری که یک قطبش مقابل رهبری قرار گیرد، البته این رهبر معظم انقلاب همان‌طور که در این سال‌ها نشان دادند، چشم بیدار جامعه هستند و همواره با بصیرت مثال زدنی‌شان راه را نشان دادند.


متولیان در پایان گفت: تا زمانی که ما گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم، منافذ نفوذ دشمن مسدود می‌گردد.

  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • کیوان گیتی نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی